lovestain
Identiteit

de sladerij

  • Logo
    Visuele identiteit
    Website

  • Klant: De Sladerij
    Interieur: Simone Pullens, Aces of Space
    Fotografie: Renaat Nijs

Niets zo lekker als een gezond ontbijt of lunch gevuld met de natuur, met liefde gemaakt bij De Sladerij. We hebben de naam bedacht op basis van de woordspeling 'Slagerij' en 'Sla' of 'Sladerij' wat de vertaling is voor 'stengel sla'. Het interieur is ontworpen met subtiele elementen van een traditionele slagerij (zoals de witte keukentegels, hout, vleeshaken en neonlicht) gecombineerd met een flinke scheut vintage en nieuw meubilair. Om het merk meer karakter te geven gebruiken we voornamelijk modernistische typografie naast handgeschreven letters, perfect voor het communiceren van de salade, soep, dessert of drankje van de dag. Verder heb ik alle art direction, web design, verpakkingen en posters gedaan.

Voedsel is het ingrediënt dat ons bindt
Lekker gezond eten en pure gezelligheid voelt als thuiskomen
Online aanwezig zijn is wat geloofwaardigheid wint en klanten aantrekt. Een functionele website en actieve sociale media-accounts zijn belangrijke instrumenten om uw publiek op te bouwen. Het zijn niet alleen de beste plaatsen om uw merk te etaleren, maar ook de plaatsen waar u communiceert en interageert met de klant. Op elk moment, elke dag.
Heb je hulp nodig bij het opstarten?
Contact opnemen
De tijd nemen om de smaken van knapperige verse gerechten te ontdekken, met of zonder een goed stuk vlees of kaas.
Aangepaste typografie voor terrasschilderingen en evenementen.



De Sladerij is zich bewust van wat er in hun gerechten zit en gebruikt zuivere, verfijnde ingrediënten zonder conserveringsmiddelen.
Andere projecten
afterglow films
winkelhier